cyanide Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Skal hive på senkefjærene bake på scorpioen, men det var ikke enkelt å få av fjæra som står på. Har løsna støtdemperen nede, men får ikke nok vinkel på brua for å få løs fjæra. Virker som man må skru av drivakslingen.. ? Er det en enklere måte å gjøre dette på? Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Prøvd med fjærklemmer? Funka fett på Sierraen min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by cyanide Skal hive på senkefjærene bake på scorpioen, men det var ikke enkelt å få av fjæra som står på. Har løsna støtdemperen nede, men får ikke nok vinkel på brua for å få løs fjæra. Virker som man må skru av drivakslingen.. ? Er det en enklere måte å gjøre dette på? løsne på store "insulator" foringa så slippe ned ene sida.. husk at du må ta av bremseslangen.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Aha.. Får prøve det da. Tenkte jeg skulle slippe å lufte bremsene, men må man så må man :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 byttet fjærene bak på scorpioen min for et års tid siden og da holdt det p ta av demperene og bruke fjørklemmer... Kan hende vi løsnet festene til bremse slangene, men demonterte de ikke helt slik at de måtte luftes... (Ps. skrevet av L&D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fården Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Skal hive på senkefjærene bake på scorpioen, men det var ikke enkelt å få av fjæra som står på. Har løsna støtdemperen nede, men får ikke nok vinkel på brua for å få løs fjæra. Virker som man må skru av drivakslingen.. ? Er det en enklere måte å gjøre dette på? Du kommer fort til å merke at det er dyrt å senke en scorpio, den sluker bakdekk. Min slet ut to sett forrige sommer. Hjulvinkelen ved senking blir feil, og bakdekka slites ekstremt fort på innerkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg