Hawkon Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Lurer på om noen vet hva av bluebird som ble packed&shipped med turbo. Coupè og 3 dørs hatchback? Hva med 5 dørs hatchback, kom den aldri med turbo? Må jo vite om jeg bygger om til en Bluebird SR Turbo, eller om bilen min blir en hybrid av noe slag :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSS Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 I følge manualen til T12 så er det kun dem to. Siter Nissan 200SX 1996 S14 Midnight Silvia Noe modifisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 hmm... så i min som er en slags kombimanual av noe slag... står 3- og 5-dørs er jo kliss lik utstyrsmessig, men turboversjonen har noe mer fancy stash... men har liksom ikke sett noen originale 5-dørs turbobiler... foruten den i finland med en CA18ET, men vet ikke om den er original.. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 never mind! fant svaret på spørsmålet mitt Car Spec: Engine; 1.8 Turbo Fuel Injected 135 Hp Front engine Front Wheel Drive 0-60 8.5 secs 125 mph Exterior; White 5-door hatchback Full factory fitted body-kit All chrome blacked out 15inch cross spoke alloys with 195/60/15 tires. så da må det vel finnes 5-dørs hb turboer da, whee! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg