Jump to content

Momo ratt og girkule Selges.

Rate this topic

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Sina
      IMG_1811.MOV
    • By Sandesk9
      Bilen har fått en del små feil i det siste. Cruise control vil ikke gå i "set" modus, bilen rister veldig svakt i perioder ved jevn kjøring, bilen nøkker litt i det jeg slipper gasspedalen for å gire opp. Bilen har sluttet å gi "gir opp eller ned" anbefalinger i dashbordet, og blinklys på det ene speilet må byttes (var nevner det i tilfelle det kan ha en sammenheng). Akkurat byttet bremse skiver og klosser forran da den ene bremse skiven ble ganske varm. 
      Bilen er en hyundai ix35 2011 versjon. Gått 172 000 km.
      Noen som har noen tanker om hva som kan være problemet?
      Mvh fattig student.
    • By Andrestaal
      Jeg har støtt på ett problem med min 2005 toyota corolla verso 2.0 D4D. Bilen er kjørt 300 tusen km. Alle girene fungerer helt normalt, men fjerde gir fungerer ikke. Tredje gir hadde en liten periode der det spratt ut av gir mens jeg kjørte, men nå fungerer det helt fint igjen. Noen som vet hvor problemet kan ligge? Setter pris på alt av informasjon som kan komme til nytte. 

• By nimioht
      Hei har en 2003 passat 1.9 tdi 101hk AVB motor.
      Jeg skulle installere ny girshifter inne i kupeen å da er det 2 stk "alignment" greier som kan skrues på forskjellige steder så girspaken står anderledes. Noen som har greie på åssen denne skal stå ? Har ikke rørt noe rundt girboksen bare inne i bilen . Mvh lasse
    • By versosport
      Jeg har en Yaris Verso Sport "stasjonsvogn" til salgs, nytt understell(demper og fjerer fra sachs, til alle 4 hjørner.) følger med , men er ikke monter. hi flow filter fra k/n, ikke montert. 
      Lite rust, stått i varm garasje siden skiltene ble levert når jeg mistet lappen. ca 2 år siden.
      en utrolig fin bil som jeg ønsket å få på veien igjen, men må få solgt den pga plassmangel.
      ring for info tlf 96877610

bilder kommer når jeg får ryddet all driten som står i veien, i garasjen.

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy