jospen Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 hei godt folk med smarte hjerner. forsterkeren min kutter ut når jeg spiller høyt, den har massevis med strøm men tror det noe krangel mellom sub'en og forserker;S nå har jeg prøvd og kjøre en annen sub på forsterkeren og den har jeg ingen problemer med... når jeg kjører begge samtidlig, så når jeg skrur min sub opp blir den lånte suben lavere automatisk og forsterkern kutter bare ut etter pitte litt høg spilling :/ jeg fatter ikke hva det kan være. iværtfall så har jeg: sub: http://www.planethifi.no/shop/products/ALPINE-SWS%252d1223D.html forsterker: http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=13284 kjører suben på 2 porter som er brokoblet på forsterkeren, og brokoblet spolene på suben, og sub'en er det eneste jeg driver på forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 PM sendt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBsplaTT Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Altså, du har en 4ch forsterker, hvor du har brokoblet så du har 2 kanaler ut? Da må du i så fall seriekoble suben din på bare den ene brokoblede utgangen. Forsterkeren tar ikke lavere enn 4 ohm i brokoblet, og subben din er 2 spoler hvor begge er på 2 ohm. Seriekobler du disse, får du 4 ohm, parallellkobler du spolene får du lave 1 ohm, å det takler ikke forsterkeren din litt en gang ): Siter Kjøper du A, så følger resten av rekka etter...... Ny Forsterker, ny dynamo, ny simmering.... Ny sub, ny hattehylle... Ja du skjønner tegninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 1. skal du drive sub kjøp monoblokk 2. skal du drive sub, ikke koble i for lav last Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg