Gå til innhold

Overnatting på løpshelger

Ranger emnet


Skaugomp

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke har campingbil/camping vogn lurer jeg på hvordan andre sover når de er på tur i løpshelgene? =) Går det i telt, soving i bil eller andre lure løsninger?

 

Hadde vært morro å sett hva andre gjør når man først er ute på tur. ^^

Mini Cooper S 2002

Morris 1800 1968

Mitsubishi Pajero 1993

Mazda 626 1988 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligge over i varerommet på en varebil er jo en klassiker. Sovet i HiAce'r og tilogmed en Opel Combo. Men, det blir både rått og kaldt inni en slik en selv på sommerstid. Så, på Frontmestermøtet i fjor gjorde jeg noe så råflott som å legge meg inn på ett hotell 10 minutter fra Gardermoen-bana. Mener jeg betalte 700.- for fredagskveld-søndags morgen. Inkludert frokost og full pakke. "Litt" godt å ta seg en dusj etter litt kjøring/mye skruing også... Hehe :drive2

 

Mange ligger jo i telt/campingbil/telt/buss etc..

Men, har jeg råd og mulighet så er nok ikke hotell/campinghytte så veldig usannsynelig i fremtida for min del nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet å sett litt på en boks som ser ut som skiboks men er egentlig telt. Får med stige og greier. x) Virker litt grei, selvom den dusjen hørtes veldig ut som ett pluss! :)

 

Hadde en gammal bobla fra -66 med slik takboks.. Når jag felde den ut blev det faktisk god plass til 2 personer i den+en del pakning.

Ahh.. gamla fina minnen. Hehe..

Ikke lett å komma oppi med 2 i promille da, men allt går.. å så fint med fjøring i bilen når det blir pulings.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår