panteeera Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Jeg har nå 3 biler som skal vrakes etterhvert, og tenkte å sjekke om det var noen som trenger deler først :) Blir enklere at folk heller spør etter deler, enn at jeg ramser opp alt som er brukbart :P Mail: olerak90@gmail.com Tlf: 95 99 04 09 (kan være litt vanskelig å få tak i til tider, så sms eller mail er foretrukket) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes-Benz190E Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Jeg har nå 3 biler som skal vrakes etterhvert, og tenkte å sjekke om det var noen som trenger deler først :)Blir enklere at folk heller spør etter deler, enn at jeg ramser opp alt som er brukbart :P Mail: olerak90@gmail.com Tlf: 95 99 04 09 (kan være litt vanskelig å få tak i til tider, så sms eller mail er foretrukket) Har du tre interiør til den midtre konsoll ved radion og opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg