NothinDoin Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Er det samme som på 16v? For Møller skulle nemlig ha 500kr for dokumentet til 8v. Svindel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 det er mer eller mindre det samme. men du må ha dokumentet UTSKREVET i ditt navn. og med rett type bil i heading samt at det er litt modell spesifikt :) så er redd om du skal gjøre dette. så må du nok krype til kroser og få dokumentasjonen fra møller samt at ting har endret seg i denne verdenen. jeg er i samme båt. driver og skal godkjenne et ombygg jeg har hittentil: Dokumentasjon fra møller ang forskjellene Dokumentasjon fra møller ang at bilen er forskriftsmessig ombygget (de har starta og kreve dette, at importør går over bilen før visning på trafikkstasjon) dokumentasjon på utført hjulstillingskontroll (må ha dette pga senk) dokumentasjon på hvor motor kommer fra (kontrakt på kjøp av delebil i mitt tilfelle) så. er litt knot. men det funker.. og skulle jeg bygget om fra GL/CL. så hadde det blitt til 16v uansett. er ikke verdt det og bare bygge om til 8v i mine øyne desverre Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ok. Er det noen spessiell kontrakt som trengs når jeg kun kjøper motoren? Eller er det bare en "jeg bekrefter blablabla"-kontrakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg