Vantage Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Bilen er hel, men jeg sjekker forholda for å selge den i deler.. 89 Transporter T3 1.6TD med masse nye deler og masse bra. Toppakningen er gåen, og siden jeg har 3 andre biler som også står pga. det samme problemet, vurderer jeg å selge Transporteren i deler. Hvis noen trenger deler, har jeg ny dynamo, dieselpumpe, grei turbo og manifold.. evnt. Hel motor med alt på. Kan levere motoren med dynamo, dieselpumpe og turbo, med skiftet toppakning, for 3500,- Motoren har gått 240.000km. Har masse andre bra deler også. Kan nevne dempere, eksos, radiator, el.radiatorvifte m/ 2trinn, slanger, forstilling.. Selvfølgelig har jeg også sommer og vinterdekk.. alle dekka er vel så som så, men de er på felg. PM/ mail: kjetibj@online.no Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 kan leveres for 8000,- hel, med ny toppakning. Da er det bare eu, så smelle på skilter og kjøre.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg