lincd Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei Jeg lurer på om noen vet om bilverksted som er godt kjente til w140 i mysen området. Trenger å få noen proffe til å kjøre en sjekk på en w140 jeg planlegger å kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 (endret) askim er det en som holder på med mb husker ikke hva han heter men mener det var raymond kjører forbi esso når du kommer fra mysen. og huset hans ligger på høyreside før første rundkjøring er en dobbeltgarasje der og pleier og stå noen mb der Endret Februar 27, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lincd Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hadde nok vært litt lettere med et verksted da jeg nok kommer til å trenge noen til å ta en sjekk på dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 han driver verksted der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lincd Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Ah, takk isåfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 kommer bare ikke på hva han heter og hva adr hans er og slik men kansje noen andre her som vet hvem jeg tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg