Tuningpower Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Har en lyseblå Golf III stående som jeg ikke har planer om å fikse opp, bilen kan godt selges komplett, (det som må fikses er ny clutch, vannlekasje på motor, rust i hjulbuer bak.) Hvis ikke kan den selges i deler og den er så langt komplett (2 dørs, 1.9 TDK) har også TUV godkjente Coilovers!! Det er også montert panserforlenger/badlook om noen finner det av intr. baklyktene er sota! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ftpfloppy Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Heisann :) Jeg trenger fremste del av potta vis du har? Pris hadde du tenkt deg på den? Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Mulighet for noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Har en lyseblå Golf III stående som jeg ikke har planer om å fikse opp, bilen kan godt selges komplett, (det som må fikses er ny clutch, vannlekasje på motor, rust i hjulbuer bak.) Hvis ikke kan den selges i deler og den er så langt komplett (2 dørs, 1.9 TDK) har også TUV godkjente Coilovers!! Det er også montert panserforlenger/badlook om noen finner det av intr. baklyktene er sota! Hvor mye for panserforlenger ? Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnybee Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 har du instrumentpanelet?(speedometer,turteller,temp og bensin)Komplett. evn pris og hvor i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg