Skillz2k Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 2 stk 88 dører til golf 2 selges Er til 2 dørs golf. Ene døren er helt fin, Andre har skrapeskade som en ser på bilde. Bud over 600 kr for begge Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Er det bulk der det er ripete eller er det bare ripe i lakken? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Fått noen bud? Jeg er meget interessert. Hvor er sotra? Høres langt unna skien ut? Hva vil frakta komme på? Kanskje jeg få en lastebilsjåfør jeg kjenner godt til å plukke de opp om han kjører den veien. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Skal ta nytt bilde av døren i morgen og legge ut da. Er bulk helt fremme på døren, resten er bare skraping, Jeg vurderte det som lett å fikse når jeg kjøpte dørene. Sotra Ligger rett utenfor Bergen. Høyeste bud til nå er 900 kr Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Flere bilder :) Må tenke over saken, selvom det ikke dyrt ennå. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Er det glass i dørene?Flere og bedre bilder ja. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixed Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Mener det er glass i dørene. Men jeg skal si det helt sikkert i morgen når jeg tar nye bilder av dørene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Har tatt nye bilder av begge dørene og sånn at en kan se skaden skikkelig. Har ikke reziet bildene slik at dere kan se skikkelig De ligger Her Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 har mistet alle pm'ene mine så de som er interresert må ta kontakt igjen. Frakt til Oslo ser ut til å komme på 400 .- viss jeg sender de med en jeg kjenner som kjører trailer Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg