@rild Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Skal selge min Clarion VRX 918, med motorisert 7" skjerm, touchscreen og in-dash DVD spiller. Dette er kansje en av de beste skjermene på markedet! Utsyret er et par måneder gammelt! Selges for 13.500kr PS: Nypris er ca 24.000kr!! Ring 90603008 eller mail: arild_wikran@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Er det Clarion VRX 928RVD du mener?? Clarion har en VRX918R men den kom 2002 modell og den greier jeg kun å lese meg til at det er cd spiller i. Siden du nevne det er dvd spiller og få måneder gamel VRX928RVD: VRX918R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@rild Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Neida, det er 918 ja.... dette er en overligger fra i fjor, men den er helt ny! Det følger med en dvd-spiller i tillegg.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 ok! Da skjønner jeg. Tenkte det må være noe sånt men kunne ikke vite om det var dvd spiller i "tv enheten" overalt står det: "spesifikasjoner med forbehold/endres uten varsel o.l" Viste ikke om Clarion hadde gjordt en ny vri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg