jørgen s Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Hei. jeg har nå en stund vært eier av en Vectra 2.2dti sport. jeg har nå klart å kjørt på en isklump så jeg slo hull i girkassen. hullet er ikke så stort, men jeg lurte på hvor jeg får tak i kasser til denne bilen? evt håp for sveis? for fabrikken i tyskland klarte ikke å oppdrive motorfester til meg engang. så har så å si gitt opp håpet til å finne ei kasse.. men har hørt kassene fra 2.5 V6 vectra passer? noen som vet noe om dette? eller hvor jeg evt kan få tak i ei kasse? mvh Jørgen Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Eit forslag er å leite etter kasse i england... går eit par der ;) Angående sveising er det sikkert ein mulighet men eit bilde hadde vert fint ;) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 er bare ei lita sprekke. ikke noe store greier.. men hørte med noen nå. kjemisk stål skulle vel funke.. for de brukes på bunnpanner osv.. Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg