jelpoole Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Hei Er det mye jobb å få på facelift lykter på en pre-face? På subaruen jeg hadde måtte man bytte panser og enten bytte grillen eller leke med dremel... Har litt lyst på hele lykter på audien og ikke delte som jeg har nå... gidder ikke stresse med dette hvis det er mye jobb, men hvis det bare er å motere de nye så gjør jeg nok det :) Noen som vet om det er noe problem? På forhånd takk :) - John Eilef Siter [-]00 Audi A3 1,8T Quattro [-]96 Subaru Impreza 2,0GL [-]96 Subaru Impreza 2,0GL Sport [x]01 Toyota Yaris 1,0 [x]86 BMW E30 316 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Hei. Du må nok skjære en metallbit som er mellom hovedlykt og blinkelys på prefacelift. Mener det er en link her som viser hvordan du gjør det. Når du kjøper facelift lykter, så husk å kjøpe adapter også. Det er forskjell kontakt på pre facelift og facelift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Nå kommer det snart en ny versjon av A3. Anbefaler deg å vente på den, for spionbildene tyder på at den vil se meget bra ut. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 da gidder jeg ikke... dritt å skjære i stålet og montere noen adaptere... da kjøper jeg heller noen to delte lykter... Siter [-]00 Audi A3 1,8T Quattro [-]96 Subaru Impreza 2,0GL [-]96 Subaru Impreza 2,0GL Sport [x]01 Toyota Yaris 1,0 [x]86 BMW E30 316 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Da kan du heller kjøpe devileyes lysene (hele, ikke to delte) som passer til prefacelift med riktig kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Da kan du heller kjøpe devileyes lysene (hele, ikke to delte) som passer til prefacelift med riktig kontakt. link til de? Siter [-]00 Audi A3 1,8T Quattro [-]96 Subaru Impreza 2,0GL [-]96 Subaru Impreza 2,0GL Sport [x]01 Toyota Yaris 1,0 [x]86 BMW E30 316 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Realcar f.eks. Det er også andre som selger. Søk på devileyes a3 på finn.no eller lign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg