Flasher Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Aner ikke hva en 320i motor ligger på, men ca 8000kr? Må først finne ut mer om ombyggingen Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by Frode H. Pass på at jobben blir skikkelig gjort, spesielt grunnarbeidet. Det er passelig irriterende å oppleve at lakken flasser av fangerene ved første høytrykkspyling :( Vet att den jobben der blir bra gjort :) Men selvsagt så er det kjipt om det blir rævva.. :( Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 hvorfor kjøpte du sedan i steden for coupe? noe spessiel grunn eller hadde du bare lyst på 4 dører? EDIT: ikke missforstå, jeg har ikke noe i mot 4 dørs, syntes den er nesten like fin som coupe.. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 fikk den jo innmari billig da, men det var vel ikke hovedsaken.. Biler med 2 dører er innmari upraktisk når jeg skal levere ut varer i den jobben som jeg har.. Derfor :) Dessuten er det jo mer praktisk generelt da.. Men penere med 2, må holde med deg der :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Fin bil og gratulerer!:D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 sjekk også http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=31281 Ønskes kjøpt :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Får vel legge inn noen oppdateringer.. - Klare blinklys foran - Øyelokk - Tonede baklamper - Lakkerte fangere - DVD anlegg - Sideskjørt - Senking Mangler kun å få satt på skjørtene, og montere nye fjærer, og dempere bak.. regner ikke med att det skal ta mange dagene :) Bilder kommer da skjørt og senk er montert.. Lakkeringen ble sånn tålelig bra.. betalte 1500kr :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320cab Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Flasher Oppdateringer på bilen: Bestilt noe småtteri.. - Hvite blink foran - Spredere - Øyeskygger - Sotingspray - Fjernet 320i merket :) Bilder kommer for de som er intresserte :) Hvordan fjernet du 320i merket? Tenkte jeg kanskje skulle gjøre det på min... Siter 96' Ford courier (2 stk) Nesten solgt - 95' 320i cab x- 93' 318iA x- 94' Peugoeot 306 Member of Bmw Car Club Norway www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Jeg brukte fiskesene, holdt det stramt, og dro det mellom merket og lakken.. Kan være en stor fordel å varme opp merket med hårføner, eller krafitegere, det gjorde jeg.. Da forsvant merket, mens "tapen" satt igjen.. For å fjerne tapen, så varmet jeg også denne opp, og da forsvant den veldig lett.. bare vasket krafig etterpå.. Finner midler for dette, husker ikke hva det heter, men er ofte omtalt her på forumet :) lykke til Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg