Gå til innhold

Mine biltegninger

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Godag, godtfolk!

 

19 år gammal mercedeseigar, og etterkvart entusiast her. Ein av mine hobbyar er å teikne forskjellige ting, og mest interessangt for dette forum, bilar. Dette er to litt i overkant fullsize utgaver av nåken retroinspirerte Mercedesar, inspirert av W108/111 og Ocean Drive konseptet frå 2007, samt CLS litegranne. Håpar dei fell i smak!

 

 

frontMedium.jpg

 

Side_LysMedium.jpg

 

SidekvitMedium.jpg

 

RaudMedium.jpg

 

BakoppeMedium.jpg

 

NattMedium.jpg

 

ArnestvedtMedium.jpg

 

Rolls.jpg

Med Rolls Royce inpirert lakkering..

 

Coupéutgåva:

 

 

1medium.jpg

 

2medium.jpg

 

1medium-1.jpg

Mercedes Benz E200 - 2000

Lincoln Continental "Kennedy Limousine" 1965, 7,5

Volkswagen Multivan TDI T4 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt disse fra skratsj? me tegnebrett då eller?

 

Va utroli bra, ser nesten ut som protorype tegninger rett ifra mercedes.. likte cupe'en ;) Eneste eg ikkje likte helt men så eg ser blir mer å mer normalt (bla. opel) e at rutene e dradd så langt opp på taket...(front å bak) Akkurat så bilen mister litt av det tøffe uttryket sitt då..

 

Men utroli bra tegna :) send inn en kopi til mercedes å se hva de sier :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk! Det med taket har eg igrunn ikkje tenkt på, blant dei meir tilfeldige valga eg har gjort på tegninga.. Er ein 3D modell frå SketchUp, gratisprogram frå Google, basert på eitpar blyantskisser.

Mercedes Benz E200 - 2000

Lincoln Continental "Kennedy Limousine" 1965, 7,5

Volkswagen Multivan TDI T4 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra laget, du har skills :) og pent design, jeg synes coupè ble litt i det legste laget, også kan jeg ikke helt si jeg synes noe om de miljøvennlige v12 da hehe, sikekrt rått og kjøre, men men... Lag flere :D

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår