Gå til innhold

Ungdomsbil?

Ranger emnet


son95

Anbefalte innlegg

hei skal kjøpe bil når jeg blir 17år er snart 16 så har god tid å tenke på.

 

men skal kjøpe når jeg er 17år så jeg har tid til å montere anlleg i den osv

 

men vilken bil? synes 4x4 er artigst på vinteren og baktrekk på sommeren

 

er det noe tøft og kjøre fram trekk? :P men det er det at jeg ikke finner noen biler jeg liker for det er ikke noe styling til dem har sedd på nissan laurel, micra:P,almera og Mitsubitshi lancer 4x4 ikke evo og bmw 3-serie også Mercedes e-klass

 

men finner ikke ut vilken bil. en kompis masser om at jeg må kjøpe bmw men mamma og pappa sier japse biler med fram trekk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på de med fornuften i behold! Svogern min kjøpte seg Golf VR6 til førstebil. Kræsja den en gang og ødela fronten. Kjøpte seg så styling til 17 000 og hellakkerte bilen som ble kondemnert etter noen uker.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet jeg har lakt ut flere tråder med det samme. men gidder ikke hente dem fram

 

 

det som e det e at æ e sån perfeksjonist

 

så det e litt sån med feil og mangler som blir rettet så den må være enkel og skru på å ikke stygg heller når den er org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår