Tor-Ye Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Noen som vet noe mer om den nye m5,når den kommer eller??? bmw e62 m5 med V10 å 700hk er det eneste jeg vet. er det noen som har bilde av den????? Siter Im gay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Så de drev og testet den på Nürburgrings legendariske Nordschleife da jeg var der i slutten av september i fjor. Har bilder, men den er helt "getarnt" så det er ikke mye man ser. Det var så vidt den cranket rundt da de skulle starte den, så det var tydelig at dette ikke var en produksjonsklar modell. Men for en lyd når den først var i gang!! Tipper bilen kan bli ganske rå, men antallet hester er jeg ikke sikker på. Jeg har hørt ganske sikre rykter om 500, men dette er jo faktisk ikke allverden sammenlignet med hva de andre har i dag. Dette er jo også en modell som bør kunne holde konkurrentene unna i en del år fremover også. Jeg vet at det har vært en debatt innad i BMW det siste året om hvilken strategi man skal velge for å henge med i effektracet. De har jo en filosofi om ikke å bruke turbo/kompressor, men grensene begynner visst å nås med tanke på hva de får ut av en N/A motor. Valget da er enten overlading eller mer turtall, hver med sine fordeler og ulemper. Hva som blir utfallet er jeg ikke sikker på. Internt var det også mange som skammet seg over 760-motoren som hadde lavere effekt enn konkurrenten fra Stuttgart allerede da den kom på markedet. De skremte litt ekstra ut av den før lansering, men altså ikke nok. Blir spennende å se hva som skjer fremover! Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Du får ta en titt her: http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=33556 Her er en VIDEO. (...lagre som..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ye Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Beklage jeg hadde skrevet feil.den er på 500hk å den heter e61 Siter Im gay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=100764&f=katnav FY F.... RÅ!!!!! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 nei den heter E60 og skal vere 500hk. men hørte noen rykter om testing og at det er 580hk. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Mer bilder Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Sanheten er vel at ingen vet helt hvor mange hk motoren vil komme på, at det blir V10 motor er vel mer eller mindre fastslått. Turbo eller kompressor tror jeg blir fullstendig undødvendig da de faktisk sliter med å få "tunet ned" motoren til et sted rundt 500+ hk etter det jeg har hørt. Alt er vel spekulasjoner fram til det endelig resultat tenker jeg:rolleyes: E61 er den nye fem serie Touring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Hørte rykter om at touring utgaven av M5 skulle inneholde en V10er på 550 hester...men det er bare spekulasjoner da... Men jeg trur de har noe rått på gang :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 500hk, 550nm, V10 5liter 0-200kmt på ca 13sek Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by BMW-328 500hk, 550nm, V10 5liter 0-200kmt på ca 13sek Sikker kilde på det? Folka innpå BMW Norge hadde ingen tall å vise sist jeg var på kurs iallefall. Rått blir det nok rimelig garantert uansett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 bmw selv har sagt at 0-200 på på 12,5-13sek værtfall Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Høres jo ut som greie tall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg