ElCamino Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Forstillingen men ser ikkje ut i måneskinn og jeg trur det er like før det kjem rustangrep på den. Planen var å derfor slipe/sandblåse den og lakke den i svart farge. Til nå har planen vert å bruke bil- grunning og lakk, men kanskje dette berre er wasted money? Vil ikkje bruke flere millioner på dette helder, men vil samtidig at det skal bli fint og beskytte godt mot rust. kanskje også ta ned bakaksel etterkvart og hive litt lakk på den. lakken skal kunne sprøytast på med lakksprøyte. Hvilken lakk og rustbeskyttelse før lakk, annbefales? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 http://www.gasolin.no har en spraylakk laget for akkurat det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Er det denne "Super Black Chassis" lakk du tenker på? Blir det fin overflate? Kan den sprøytes på? Ville også forbehandle det nedslipte stålet med en slags rustbeskytter, men hva skal jeg bruke da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by ElCamino Er det denne "Super Black Chassis" lakk du tenker på? Blir det fin overflate? Kan den sprøytes på? las litt på heimsida til produktet og der fikk jeg svar.:) Ingen som har egne erfaringer med produktet? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Hva med å ta alt og få det sandblåst og pulverlakkert? Det bør ikke koste mange kronene og blir etter min mening det som egner seg best for slike deler. Pulverlakkering blir jo nesten som emalje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Pulverlakkering er dyrt! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Hm.. Trodde ikke det var så ille. En kompis fra Stavanger fikk akkurat glassblåst og pulverlakkert 4 15" felger i det lokale fengslet sitt ;) Kosta han 400,- for alt sammen. Han skulle hente dem i dag, så får vi se på resultatet :) Pulverlakkering blir i alle fall ordentlig da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 leverte han med hvitt pulver inni felgene så la de pulver utenpå? :p Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Det vet jeg ikke. Men resultatet ble bra: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 wow :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 seriøst - noen fengselsfugler i osloområdet som gjør slikt da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Jeg brennlakkerte buret til bilen min hos Industrilakk i Åros (45min fra Oslo) kostet 1000kr, for sølvfarge... (BILLIG) Meget bra finish, og bra resultat, samtidig som at lakken er tykk og tåler juling!! Det og lakke forstilling og div understell med boks er bare tull Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by steinar seriøst - noen fengselsfugler i osloområdet som gjør slikt da? :D David Jernvare i Fetsund pulverlakkerer. Koster ca 350 Pr felg. Sandblåsing kommer i tilegg. T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg