mr_primera Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Kjøpte meg dette settet hos bilradiospesialisten rett før jul, men nå fikk jeg enda et sett i gave...så nå har jeg et til overs. Helt nytt, aldri brukt, orginal embalasje. Link til produktet kjøpt hos bilradiospesialisten Bud? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Tror du en sånn hadde passet på en vw jetta 82 mod GLI ? Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Må bilen være utstyrt med sentrallås orginalt, eller kan man bare koble på et par s.lås drivere så er man igang? Følger det i såfall med et koblingskjema? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 har du montert det på bilen din eller? hvor mye jobb er det snakk om? Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Fr3ddy- Tror du en sånn hadde passet på en vw jetta 82 mod GLI ? det er jeg ikke sikker på, men jeg kan sende mail og spørre.. jeg sendte mail til de og spurte om den passet på min før jeg bestilte også, fikk raskt svar:) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Finepix Må bilen være utstyrt med sentrallås orginalt, eller kan man bare koble på et par s.lås drivere så er man igang? Følger det i såfall med et koblingskjema? settet her er bare for de som har sentrallås fra før, men om man monterer et par sent.lås drivere og monterer dette settet etterpå så går kanskje det? det er jeg usikker på.. koblingskjema følger med ja. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by VWfanatic har du montert det på bilen din eller? hvor mye jobb er det snakk om? tenkte først at dette skulle jeg montere selv, men når jeg så ledningene ble jeg mer i tvil, så jeg bestilte time først i dag for å få en nissan forhandler til å gjøre det. så blir bra å få det:D de antok ca time eller 2... Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Fr3ddy- Tror du en sånn hadde passet på en vw jetta 82 mod GLI ? fikk svar på mail: Hei. tror du denne: Enforcer fjernstyring Universal sentrallås-styring vil passe på en vw jetta 82 mod GLI ? ja - det går fint . . . ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Mvh Bilradiospesialisten's kundeservice Åge Johnsen Bilradiospesialisten i Trondheim Direkte tlf. 73 94 98 55 Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 500? ;) Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by J-Unit 500? ;) 650 skal du få det Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 hører jeg noen som vil ha en enklere framtid med åpning av dører og evt bag.luke? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by mr_primera hører jeg noen som vil ha en enklere framtid med åpning av dører og evt bag.luke? Ja, jeg kunne godt tenke meg denne fjernstyrte sentrallåsen. Er den fortsatt til salgs? Det er vel helt nytt? Du får gi lyd fra deg hvis du vil selge den. Mvh Dudeskyline;) Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by dudeskyline Ja, jeg kunne godt tenke meg denne fjernstyrte sentrallåsen. Er den fortsatt til salgs? Det er vel helt nytt? Du får gi lyd fra deg hvis du vil selge den. Mvh Dudeskyline;) Desverre, ble solgt torsdag... Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg