Gå til innhold

God bilstereo selges billig : OPTI2000W, JBL p600.2, 12" opti sub + spiller

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

Jeg selger deler av mitt bilstereo grunnet jeg nå bruker kollektivt ;) Selges samlet til redusert pris!

 

Alt er av god kvalitet og ikke mye brukt.

 

1x JBL Power Series P600.2 2-kanals forsterker

(Nypris: 3890 ,- Min pris: 1800,-)

1x Lanzar OPTI-series 12" 900 W RMS Dual 2 Ohm subwoofer

(Nypris: 2390 ,- Min pris: 1000 ,-)

1 x Kenwood KDC-W7031 spiller med cd/mp3 + G-måler (Måler G-krefter i svinger/aks) (2 utganger på denne)

(Nypris tilsvarende: 2000 ,- Min pris: 600 ,-)

 

Her får du mye trøkk for pengene! Kan selges samlet for 3000kr!

Her har du alt du trenger for å få god sub i bilen!

Koble til en forsterker til et godt frontsett og du har komplett anlegg!

 

Subwoofer leveres i Lanzar trekasse. (ikke subkasse)

 

 

Alt kan hentes på Sørumsand, eller avtales å hentes i Oslo sentrum. Selges samlet til redusert pris på 4500kr!

 

 

Selger helst alt samlet. Da jeg sjelden er innom bilforumet så bes interesserte om å sende meg en sms på 95868291.

 

 

Mer info om komponentene kan finnes her:

 

2-kanals Forsterker: http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=46&cat2=158&id=1890

 

Sub: http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=42&c...at2=144&id=1484

 

CD-spiller:

http://www.justkenwood.co.uk/car-audio.aspx/kdc-w7031-car-radio

Endret av Jeb

Mvh Chosen

 

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er interessert? :D Denne monoblokken har ufattelig mye trykk! 2000W RMS på 0,5 ohm! Subben har dobbel spole. Spilte denne på 600w når jeg hadde den og det var mer enn bra nok for meg, tåler å kjøres på 900w! JBL'n er flott å kjøre på et frontsett, og spilleren har det nødvendige(2 utganger) + litt morro som g-måler osv.. Farlig egentlig da det ofte blir til at man konkurerer med seg selv om å ha mest mulig G i svinger;)

Mvh Chosen

 

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er monoblokken solgt! Ble mye power for penga på kjøper!

 

Da har jeg igjen sub, forsterker og spiller!

 

JBL Power serie 2-kanals forsterker - Px600.2 er en kjempe bra forsterker og om du brokobler denne har du 580w rms på subben! Subben har dobbel spole og er spilt på høyt nivå (jeg kjørte den på 600w) og tåler og kjøres opp til 900w rms!! Spilleren har 2 kanaler så du kan koble denne pluss en til forsteker på!

Endret av Jeb

Mvh Chosen

 

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår