Logico Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Er det virkelig mulig ha så mye tid til overs? Må vel nesten sett av litt tid jeg og da. Syns det var en ganske usakelig kommentar du kom med i utgangspunktet, "golf-espen" hadde allerede kjøpt&montert potta, da syns jeg nok desverre at kommentaren var litt upassende. Jeg er ved min fulle rett til å kalle deg patetisk, (ta det helt med ro, fullt klar over betydningen) og det at jeg brukte det hele to ganger, beviser jeg helt klart at det er et ord jeg elsker!? NOT Hvorfor slik oppførsel spør du? blir litt irritert på slike forståsegpåere som deg, som aaaltid vet best! Men "verdensvant"(?) som du er, kan man vel ikke vente seg annet! Jeg skrev dessuten ikke: "neste som sier no er dust", kanskje du ikke leste posten så nøye, og det var derfor du svarte? Det sto hvis DU (og bare du) svarte så var du patetisk! Nei huff og huff, der kom jo det ordet igjen. Til sist vil jeg påpeke dette med hjernekapasistet... nei foressten det blir for enkelt!:D Og til Golf-Espen; sorry ble bare litt vel irritert, men syns fortsatt potta var stilig!;) 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Litt av en preken du kom med der da gitt, øyvind. Er så dumt att jeg gidder ikke lese gjennom det en gang.. Og hva er detta med att vi burde gå ut ett par år i verdnen?? Er du så forbanna langt oppi åra eller? Ser på profilen du er fra -83.. Oi oi oi "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Ta detta på pm eller no, er ikke vits å bruke opp en tråd på dette, få en moderator til å fjerne all denne dritten... PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 dårlig oppførsel på et forum er og søple ned andre folks tråder med krangling og syting, om gutten vil ha dtm rør så la han nå få det, har forresten lagt til side penger til og bestille den fra mobilsentrum, du burde kjøpe den, med tanke på at enderørene er chromma.. dessuten ser det helt enkelt bedre ut med sort demper enn blank sølv.. lykke til videre, håper du satser på en sånn potte.. 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 fikk ikke med meg at du hadde kjøpt den jeg :D grattis da.. 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Vet ikke hvem som er mest patetisk eller fjortiss her inne nå, men men :rolleyes: Spar oss på forumet for sånt UANSETT.............. Jeg mener nå at dere krangle fanter tar og sletter alle krangle innleggene deres slik at denne tråden blir som den en gang var, og tar det som sakt over PM.......... OKI ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! klarer dere DET uten diskusjoner? På forhånd takk mvh - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg