lermax Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Jeg har kjøpt en godt brukt Boxer 2000 modell, 2,5 Turbo Diesel. Bilen har vært en innkasso bil, så tidligere eier har trolig bare knekt nøkelen i tenningen som en takk for sist, da bilen ble hentet. Jeg sitter nå med en ende av nøkelen i tenningen, og hodet på nøkelen løst. Heldigviss så fungerer dette, da startsperen virker ok, når jeg benyttet hodet på nøklen får å starte. Peugeot forhandleren hevder de ikke kan fikse ny nøkel til meg, da det må ha en rød nøkel som jeg ikke har. Er det noen av dere som har en god løsning får å koble bort startsperen, slik at jeg kan bare bytte ut teningslåsen? Alle gode råd mottas med takk. Også linker til rep. info på nett. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Fant noen som kunne fikse koding av nøkelen for meg. Skal prøve med lynlim på nøkelen i teningslåsen, men er usikker på hvilken posisjon nøkelen skal så i, når man trekker den ut. Det er 4 posisjoner, og den helt vridd mot venstre, tenner parklysene??? Ellers så har man stopp, tening og start.... Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg