Ellricho Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Hei! Som topic seier skal jeg hente meg ein corrado med defekt varmerrgister. Er det noe problem å kjøre uten midlertidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Hvis det ikke er tett, altså lekker, ville jeg bare koblet forbi det. Rundt midten av torpedoveggen et sted vil du se to like slanger gå inn. Koble disse slangene sammen, slik at kjølevæsken sirkulerer utenom varmeapparatet. Du trenger bare en liten rørstubb til dette, og to slangeklemmer. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellricho Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Okei, takk for supert svar! Er det noen som har tips til meg når jeg skal skifte varmeregisteret? Må jeg ta ut hele dashen, og alt utstyret? leste en plass at det gikk ann å lirke varmeappartboxen ut med å ta kun halve dashen ut, noen som kjenner noe mer til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg