omega96 Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Hei. Har en gåen veivakselsensor, så det jeg lurer på om jeg kan bytte den selv eller at jeg må på verksted å få gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 2-liter? Med eller uten AC? Uten AC er det i hvert fall kakestykke å gjøre selv, så lenge du innser at du ikke klarer å legge kabelen samme vei som den originale gikk. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/omega/264874-bytte-veivsensor.html Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg