LarsiGti Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Hei. Har en bil som jeg driver og selger, kjøper og jeg har skrivd kjøpakontrakt fra NAF, men nå tar ikke kjøper tlf og bilen må selges pga hus kjøp. Noe jeg kan gjøre for og få han til og hente den "jævela" bilen? Dreier seg om 150k, så vil jo få den unna. Takk for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiGti Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Han har ikke fått med seg bilen heller så klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Er telefon den eneste kontaktmåten? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiGti Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Ja er en god avstand i mellom oss, hvis det var å reise på døra hans du tenkte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Tenkte mest på e-post, venner etc Nå vet jeg ikke om det oppfattes som kontraktbrudd og om du kan få noen problemer i den retning hvis du selger bilen til noen andre, men verdt å sjekke ut. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg tror det beste du kan gjøre er å sende en sms til vedkommende, der du spør om han skal ha bilen elelr ei, om du ikke får svar så må du nesten selge den til noen andre. Mest sannsynlig en som har fått kalde føtter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Hvor lenge har dette ventet på seg da? Kan vel ringe politiet i hans nærhet og be dem sjekke om vedkommende er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg