Tvetten Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 noen som vet om 240 akslingene passer bolt on på 142?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Nei passer ikke. Men kan tilpasses. ...det kan det meste. Tverstaget, de "korte øvre bærearmene" og medbringer passer kanskje ikke (avh av årsmodell.) Det finnes masse stoff om dette, bl.a. på vccn.no. og svenske savarturbo.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetten Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 pga den jeg har har stikk akslingen knukket på og jeg får ikke tak i ny. så tenkte jeg at det er jo mange som har 240 akslinger liggende så hadde det vært kurant å slenge over hadde jeg gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg