glennanders Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 noen andere der i verden? eg har en 1986 model prosjekt, drift bil, noen som vett om noen som har en extra rute til fører døra? ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commodus Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 jøss morro og se at flere av disse lever enda:D jeg hadde en for mange år siden! morro vinterbil det der! min ble kappet i to og sendt til afrika! Quote 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennanders Posted January 31, 2011 Author Report Share Posted January 31, 2011 kapet i 2 for faen? hehe for og ta mindere plass? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commodus Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 ikke lov og sende komplette biler:P Quote 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts