Gå til innhold

Capri Zone Tuning

Ranger emnet


masterboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MrKadett

så du hadde autospar på lista der... de er det da ikke no galt med! Fått det jeg skal ha hver gang, ufattelig raskt også.

 

men som nevnt tidligere så går det alltid galt i noen tilfeller, og det er dem vi hører om..

tror du skal lete lenge etter et firma som har vært i gang en stund uten en eneste misfornøyd kunde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

 

men som nevnt tidligere så går det alltid galt i noen tilfeller, og det er dem vi hører om..

tror du skal lete lenge etter et firma som har vært i gang en stund uten en eneste misfornøyd kunde..

 

Det er klart, men synes ikke det for mye misnøye på forumet her. I denne saken er det helt fortjent at CZT får dårlig omtale hvis opplysningene stemmer. Jeg vil personlig vil gi CZT et pluss for hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hehe, bare fornøyde kunder :)

De kunne selvsagt ikke drevet butikk hvis det ikke var noen fornøyde kunder. Vedder en tier på at de filtrerer vekk negative tilbakemeldinger.

 

Jeg synes det står respekt av firmaer som har forum på sidene sine hvor brukere kan poste alt mulig av tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt problemer med CZT. Bestillte noe, og betalte på forhånd(jada, vet det var dumt).. Etter å ha ventet 3 uker på pakken, prøvde jeg å få kontakt, men det visste seg å være umulig. Sendte mellom 5 og 10 emailer til han, ringte minst 25 ganger(seriøst!!) til butikken, og mange ganger til han på mobil. I sommerferien(går skole) fikk jeg svar per mail hvor han sa at han hadde sendt pakken, og lurte på om jeg kunne sende en skriftlig bekreftelse på at jeg ikke hadde mottatt pakken, slik at han kunne vise den til posten.

Etter å ha gjort dette, gikk det igjen noen måneder før jeg hørte fra han, selv om jeg ringte utrolig mye.

 

I høst tok jeg kontakt med en slektning som er advokat, og henviste til han i en email til CZT. Fikk da endelig kontakt, og han ordnet opp etter selv(fikk pengene tilbake). Har ikke ETT positivt ord å si om butikken, kommer aldri til å kontakt CZT igjen!

 

Men det finnes jo misfornøyde kunder overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som sliter med CZT ser jeg... Når jeg skulle hore bilen litt i fjor bestillte jeg en del deler fra CZT & Blitzpower. CZT svarte alltid på mailene jeg skrev å jeg fikk en postiv holdning til dem. De skaffa meg rieger skjør å hekk å brukte ca 3 uka. De måtte få delene tilsendt fra fabrikken i tyskland.

Fra Blitzpower hadde jeg bestillt en front i april å sa KLART i fra at jeg måtte ha den før juli etter som jeg skulle på ferie/gatebil osv. Det klarte de ikke enda jeg hadde forhånds betalt et depositum på 2000,- Så jeg kontakta CZT å fikk ordan en lumma front. Dette var 12dager før jeg skulle dra å hadde den 6 dager etter!

I september fikk jeg fronten fra Blitzpower. Måtte ta den ellers hadde jeg tapt depositumet på 2000,- Fikk heldigvis solgt den for det jeg kjøpte den for.

Skal da nevnes at jeg har bestillt en god del deler fra Blitzpower i ettertid å har alltid fått de. Som trøst for at det tokk så lang tid med fronten fikk jeg Steinmetz alu pedaler gratis.

 

Mene det jeg skal fram til er at jeg ikke har noen negative erfaringer med CZT. Blitzpower er et "ok" firma i mine øyner som jeg ikke stoler 100% på. Men leser her at mange har dårlige erfaringer med CZT så jeg vet nå at jeg skal passe på litt hvis jeg handler med de :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rxsju

Vist det har vært eierskifte, hadde det ikke vær lur å bytte navn på firma da???

 

Het i starten blitzpower så skifta de navn til JHS Motorsport å etter eierskifte har de skifta navn tilbake til Blitzpower ;)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på i rekken av misfornøyde kunder. bestilte et par FK stoler hos dem men det skjedde ingenting. prøvde som flere andre her å ringe/skrive epost osv uten hell.

 

tok så kontakt med styling-tech.no og bestilte stolene der. de måtte bestille stolene i tyskland, men etter 2,5 uke stod stolene hjemme i stua. anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Prøver å få tak i stab-stag til monzaen min, og blitzpower er eneste plassen jeg veit om som sier de kan skaffe det..

men kanskje du veit om noen andre steder?

 

Hvis det hjelper noe er det samme stabstag (både foran og bak) som sitter på Opel Senator fra 78-87mod. Omdals Opelhugg kan skaffe deler.

Fikk litt info fra en Opelkompis :)

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

 

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår