Pall90 Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 (endret) Lurte på om noen som viste hvor jeg kunne få tak i TUV papirer til K-sport coilovers til min Audi A4 B5 1996? Endret Januar 27, 2011 av Pall90 \ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Den norske impotøren har vell? :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pall90 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Hvem som selger de i norge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Har ikke peiling, visst det ikke er noen længere så kan du sende en epost til produsenten der du forklarer at du har rotet det vekk så sender de deg sikkert et nytt :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Var det ikke BS-Bildeler eller no som importerte disse i sin tid? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pall90 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Har snakket med de jeg kjøpte de av og de sa de ikke hadde papirer på de men at de var godkjente. Men hjelper meg fint lite. Har hørt at BS har slete med og få tak i disse papirene før men vet ikke hvordan det er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg