Lilos Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Hei har en Corolla E90. Økonomi måleren altså (grønn og rød lys dingsen) lyser bare rødt nå. og jeg har en teori om at det er fordi luftmengemåleren er i stykker... grunnet at jeg har på powerfilter. høres dette riktig ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Tja, lite kunnskap på e90. Men på eldre modeller går denne på vakuum, kan det være den gjør det på din også kanskje? Isåfall ville jeg sett etter vakuumlekkasjer. Men hvis du tror luftmengdemåleren er kaputt, bør du gjøre noe med det uansett. Bruker bilen mye bensin? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Om den går på vakuum, vil jeg tro at det er en lekkasje på tilkoblingene eller en slange so har løsnet, er de tikke vakuum, lyser et rødt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg