del_sol 86 Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Noen som har noen gode forslag til et medium annlegg til en honda del sol?er litt begrensa plass osv. har litt problem med det:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by del_sol 86 Noen som har noen gode forslag til et medium annlegg til en honda del sol?er litt begrensa plass osv. har litt problem med det:o Heisann, ta med deg bilen og kom ned til oss så skal vi se på de og komme med noen gode råd og noen tips. Jeg ser du holder til i akershus?? vi holder til på lillestrøm. Ta en tur da vel så ser vi på det over en kopp kaffe. Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Roy Heisann, ta med deg bilen og kom ned til oss så skal vi se på de og komme med noen gode råd og noen tips. Jeg ser du holder til i akershus?? vi holder til på lillestrøm. Ta en tur da vel så ser vi på det over en kopp kaffe. Roy Takk for tilbudet. Har ikke bilen ennå men får se når den ankommer. Hvordan bygger dere? mekker dere no show lignende greier åsså? og hvor mye tar dere for selve utførelsen? ps....er ikke så veldig gla i kaffe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 da kan du få cola i stede. hvor mye jeg skal ha for å bygge kommer helt ann på hvordan du skal ha det. mye morsomt man kan finne på i en del sol. viss du sier ifra litt før du kommer, så kan jeg finne frem litt forslag du kan se på. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by ALJ_GSi da kan du få cola i stede. hvor mye jeg skal ha for å bygge kommer helt ann på hvordan du skal ha det. mye morsomt man kan finne på i en del sol. viss du sier ifra litt før du kommer, så kan jeg finne frem litt forslag du kan se på. Ok...takker for svar. har ikke noen planer oom noe versting stereo. Men litt ekstra futt er jo gøy!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by del_sol 86 Ok...takker for svar. har ikke noen planer oom noe versting stereo. Men litt ekstra futt er jo gøy!!:D Vi har løsninger for alle, vi tar hensyn til alle ønsker og alle lommebøker. Hehe! Joda vi har mulighet til å lage det helt sinnsyke hvis det er ønskelig. Her er det fantasien som setter grensene. Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 men det som er viktig er at du trenger ikke kjøpe sinn sykt store ting for at det skal låte bra. det som gir et bra enlegg er bra komponenter. selv om du bare skal ha et lite anlegg, så vil du vel at det skal låte best mulig? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg