kristoffer:) Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Har en Rockford P3L-S10 sub på 300W og en Rockford Prime R500-1 forsterker på 320W koblet på 4 ohm. Trenger tykkelse på kabel og hvilken kabeltype eg skal bruke fra batteri til forsterker. Eg trenger også tykkelse og kabeltype fra stereoanlegg til forsterker, og fra forsterker til sub. Og skal jordingskabel være like tykk som strømmførerkabel? Noe info som står i forsterker manualen som kan være nyttig: Amplifier fuse rating (amp) 30A - AT C Battery fuse rating (amp) 60A -Haper på gode svar : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 http://www.bilradiospes.no/a/?aid=a040 Bruker strømkabel ifra batteri til forsterker. (bruk helst rød ledning ifra + på batteriet til forsterker) Hugs sikring maks 30 cm ifra batteriet! Svart strømkabel ifra f.eks. setebeltefeste og til jord på forsterker. (pusse godt på feste til karosseriet, so du er sikker på at du får skikkeligt kontakt) Tynn ledning ifra blå/kvit ledning ifra spiller til remote inngangen til forsterker. (er styrestrøm for å skru på/av forsterkeren når spiller skrus på/av) Høgtalerledning (2,5mm2) ifra forsterker til sub Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffer:) Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 altså, eg kjøper ett kabel kit som dette? http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_341_202&products_id=797 og då har eg alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Ja! Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg