_Sjakalen Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 (endret) Heisann! Skal bygge en Volvo 940 rallybil, og trenger litt hjelp med det grafiske. Skulle gjerne hatt en "vektor/mal" som jeg kunne brukt for å lage utkast til hvordan bilen kan se ut med forskjellige sponsorer? Noen som kan hjelpe meg? Vet at trykkerier har egne maler på biler f,eks som de bruker for å skrive ut reklame som passer til de forskjellige bilene... Håper noen forstår og kan hjelpe;) Mvh Halvard Endret Januar 21, 2011 av _Sjakalen Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Heisann! Skal bygge en Volvo 940 rallybil, og trenger litt hjelp med det grafiske. Skulle gjerne hatt en "vektor/mal" som jeg kunne brukt for å lage utkast til hvordan bilen kan se ut med forskjellige sponsorer? Noen som kan hjelpe meg? Vet at trykkerier har egne maler på biler f,eks som de bruker for å skrive ut reklame som passer til de forskjellige bilene... Håper noen forstår og kan hjelpe;) Mvh Halvard Hvis du poster et eller flere bilder av bilen din og/eller en lik, vil du få mer respons. Men foreløpig ordnes det med å ordne disse skriptene til albumenet man har på bilforumet. Derfor råder jeg deg til å bruke bildr.no photobucket.com eller lignende, enn så lenge :) Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg