NoFear Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Lure på om det er andre som har 4 nakkestøtter i sin Golf 2 her? Jeg har nemlig 4, men har aldri sett andre 2'ere med det ... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by NoFear Lure på om det er andre som har 4 nakkestøtter i sin Golf 2 her? Jeg har nemlig 4, men har aldri sett andre 2'ere med det ... Har 4 stk:) men det kan vel være pga. corrado setene da:) *host* :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jeg har et GTI-baksete med to nakkestøtter. Selges hvis noen er intr. Får se om jeg får lagt ut et bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Men angående GTI-interiør, det er ikke originalt med 4 nakkestøtter der? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by AXi0N Har 4 stk:) men det kan vel være pga. corrado setene da:) *host* :D Det blir vel ikke det samme nei... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Det er jeg ikke sikker på, kan hende det var ekstrautstyr på de litt mer "ekslusive" modellene.:) Satt i en 8 ventiler før jeg tok det. Det her er mønsteret som er på¨baksetet. Bildet er fra broderns golf, men det er samme mønster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt Det er jeg ikke sikker på, kan hende det var ekstrautstyr på de litt mer "ekslusive" modellene.:) Satt i en 8 ventiler før jeg tok det. Mener at det ikke er det, kanskje på 16v, men har sett 8v uten ihvertfall. Min er jo kun en 1,8 Cl. Men for å være ærlig er det mye mye penere interiør på den enn Gl i sammen årsmodell. Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hadde nakkestøtter bak før.. Det var visst GTi interiør.. Svart med røde ting her og der.. Ligger under snøen på henger nå:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Off Topic: NoFear har du den bilen du har i avatar der i full størrelse? så du ser hele bilen lissom? evt hvor fant du bilde? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Off Topic: NoFear har du den bilen du har i avatar der i full størrelse? så du ser hele bilen lissom? evt hvor fant du bilde? Jepp, det er ikke så stort, men skal sende det til deg. Husker ikke hvor jeg fant det... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg