brgzz Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Hei! Har en passat som har blitt litt sløv i det siste. Ofte når jeg starter bilen, får jeg på motoren, men den slår seg av med en gang også lyser batterilampen. Prøver jeg i 2-3 minutter får jeg alltid på motoren, men det er vel bare spørsmål om tid når det ikke fungerer lenger. Bilen kan også bare plutselig stoppe (ofte i starten av kjøringen tror jeg), og batterilampen lyser. Noen som vet hva som er galt? Hvor mye vil dette koste og ca hvor lenge kan jeg leve på batteriet/feilen? Får ikke dratt til verksted med det første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Årsmodell og motortype er greit å ha med som info Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da90el Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Batterilampa på VW bruker som regel å lyse når motoren stopper fordi dynamoen ikke lader da(duh!). Problemet er nok ikke relatert til batteri eller dynamo, men heller med motor generelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 hadde samme problemet på A3 1.8T min, bilen startet, så kjørte 200 meter, så, hadde viften på i bilen for fullt, begynte å synke ganske raskt, så stoppet bilen. tok batteritest, og batteriet var dødt. kjøpte nytt batteri, så var problemet borte=) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 kan være også at dynamoen din tuller å, skift batteri først du Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Høres ut som dårlige glødeplugger. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da90el Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 (endret) Det gjør faktisk det, men når trådstarter har sjekket ut av sin egen tråd så får vi vel aldri vite hvilken motor han har. Endret Januar 21, 2011 av da90el Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg