jonarv Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Nå har det seg slik at jeg ganske impulsivt har kjøpt meg en 99 modell Passat Stasjonsvogn :D Har tenkt å "freshe" den opp et par hakk, da jeg egentig synes 3b-utgaven er gørr kjedelig. Så mitt spørsmål er kort og godt: Passer baklyktene fra 3bg utgaven(2001-2005) rett over på 3b utgaven(1997-2001)?? Står pærene i såfall plassert likt, eller trengs det noen form for elektriske modifikasjoner? Har denne utgaven: Vil ha disse baklyktene: Tusen hjertelig takk for alle svar folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Om baklyktene fra den nyere 3bg passer overens er jeg ikke sikker på. Men har du tatt en titt på disse? jeg synes de ser veldig fine ut hvertfall :) http://www.partsandretards.no/webshop/product/113604/7748 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Hei Joda 3bg lykter passer rett på , men du må ha et adapter fra dine kontakter for at de skal virke. Disse selges i bøtter og spann på feks ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg