momo Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Noen som vet når årets første treff er på enten våler eller rudskogen? må vel være noe før gatebil i mai? I fjor var det vel kjøring i starten av april mener jeg å huske "bil på bane" het det. Noen som vet? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Noen som vet når årets første treff er på enten våler eller rudskogen? må vel være noe før gatebil i mai? I fjor var det vel kjøring i starten av april mener jeg å huske "bil på bane" het det.Noen som vet? hmmm har hørt t det er i mai.selv skal jeg på banen gleder meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Våler er vel siste eller nest siste helga i Mai.... Tror det er treff på Lånke banen i begynnelsen av Mai, men er usikker på akkurat dette. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jossi Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Nordmøre gatebilklubb har treff: Vintertreff 5 mars i malmedalen kl.10-16 (Molde) Lånke 30 april åpent for alle. Medlemstreff 2 juli lånke. Lånke 10 september åpent for alle. Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 26 April - Sportsvognklubben, Rudskogen (17-21) 03 Mai - Team bilmekaniker.no, Rudskogen (17-21) Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg