svartepetter Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hallo. Om en 7 dagers tid kommer jeg til å bestille en Fi Btl 15" men tenkte jeg kunne prøve å se om det er noen som har en slik til salgs her før jeg bestiller ifra utlandet. Leter etter en som ikke er brukt så alt for mye. Så, hvis det er noen som har en liggende, send meg gjerne en melding så vi kommer overens med pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartepetter Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hvis det er noen som har en Orion hcca 15.2 liggende så er jeg interessert i denne også. Hvis det er noen som har en 15" som er bra, så bare å ta kontakt. Men er mest interessert i Fi Eller en Orion. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KlausJ Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Jeg har en 15" Cervin Vega liggende som jeg ikke har brukt, hvis det er noe for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffercc Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 heisann =) jeg har to stk FI BTL 18" som jeg skal selge =) pent brukt å kjørt på en 5000w blokk. ta kontakt på 90 13 71 16 om det er intressangt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg