Arfas Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Hvor lang tid tar det og kjøre til spania? tenkte og ta båten til tyskland og kjøre derfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Hvor lang tid tar det og kjøre til spania? tenkte og ta båten til tyskland og kjøre derfra? Kommer jo helt an på hvilken rute du tar, hvilken fart du holder på autobahn, om du kjører med takboks, vogn, combicamp(!!) osvosv. Vi kjører ofte med vogn ned til italia og de strøka der. Går helt fint, men tar tid! Kan jo ikke holde mer enn 90-100 med vogn, så kjører du uten kan du jo holde greit tempo nedover og da sluker du jo mila fint! :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 kamerat av meg brukte 3 dager og det vart til sørvest spania Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 (endret) litt over ett døgn fra oslo til madrid i ren kjøretid, og da kjører du gjennom danmark, ikke ferge til tyskland. Endret Januar 5, 2011 av slitenvolvo Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Jeg kjørte fra sarpsborg til allicante i fjor, det tok ca 33T med to 4t blunder... vi kjørte nørresundbrua, og ferja rødby-puttgarden. fikk beskjed om at dette var enkleste, og raskeste rute av en som har kjrt den veien før... OBS: i frankrike og spania er det bompenger hvorfor kjøre til spania? hvorfor ikke fly og leie bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Jeg kjørte fra sarpsborg til allicante i fjor, det tok ca 33T med to 4t blunder... vi kjørte nørresundbrua, og ferja rødby-puttgarden. fikk beskjed om at dette var enkleste, og raskeste rute av en som har kjrt den veien før... OBS: i frankrike og spania er det bompenger hvorfor kjøre til spania? hvorfor ikke fly og leie bil? Jeg liker ikke og fly =/ Det e noe jeg ikke trives med i det hele tatt! Så tenkte hvorfor ikke kjøre? Kan reise innom Danmark,Tyskland,Nederland,Frankrike,England,Spania. Man får med seg mye mer når man kjører igjenom landenen istedet for og ta fly man kan stoppe innom landene osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg