isos6 Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Hei. Vet noen hvordan jeg får tatt av støtfanger foran til en Vectra A? Skulle ønske det var så lett som på bak. På forhånd takk! -ISOS Siter Opel Vectra 1.7 TD Årsmodel: 1995 KM: 419 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Det ER like lett (: Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isos6 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Forteller du meg hvordan jeg tar av den? Lykter. grill og radiator er tatt av. Finner ingen skrue eller noe å få løst fanger'n (: Siter Opel Vectra 1.7 TD Årsmodel: 1995 KM: 419 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Bilde hadde vel vært optimalt, men har ikke noe dessverre.. Er noen skruer i kanten av fangeren i hjulbuen, så må du løsne skruen på det øvertste festet til tåkelysene(hvis du har det) og koble ut kontakten til de. så ta bort det et lite plast deksel under fangeren på høyre side(passasjer siden) Neste steg er to alternativer: Hvis du har mulighet til å komme greit til under fangeren er det to skruer som fester fast metallfestet(?..fant ikke noe bedre ord.) som fangeren er festet i. Eller, så kan du bare rive fangeren av, da den kun henger fast med plast klips til det metallfestet jeg snakket om. Har gjort det på den måten flest ganger selv og fungert helt topp hver gang. Mulig jeg har forklart dårlig/vanskelig, men bare prøv så ser du hvordan ting henger sammen;) Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg