bragesj Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 det hele startet da jeg klarte å kvele bilen mens jeg slepte en annen bil. Etter dette har ikke bilen startet. Var noe gnist(men dårlig) rett etter dette, men nå er det ingen gnist i hele tatt. Noen tips om hva dette kan være? bilen står en times tid med kjøring unna meg, så vil helst slippe å kjøre fram og tilbake for å prøve. Vil noen tro at dette er tennspola som takka for seg, eller noe annet? Takker for svar :) Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Svinghjulsføler tenker jeg. Det er sjelden tennspolen gir helt opp. Hender en sylinder kutter, men helt død tror jeg ikke jeg har vært borti Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Skulle til å skrive det samme som Mondeo her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragesj Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 svinghjulsføleren er skiftet, tennspolen er skiftet.... skjønner ikke hva det kan være jeg.. kan det være hjernen da? Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg