FLuAA Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Har en skeiv felg på vinterdekka mine, og det ene dekket greier ikke holde på trykket, selv med slange i. Er derfor på jakt etter en gammal stygg stålfelg som passer på vectraen min. Noen som har en til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Har 5-6 sett med sommer og vinter hjul hvis du kommer persjonlig opp hit så skal du få en felg med dekk av meg bare for turen sin del :D Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetlodd Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Har en skeiv felg på vinterdekka mine, og det ene dekket greier ikke holde på trykket, selv med slange i. Er derfor på jakt etter en gammal stygg stålfelg som passer på vectraen min. Noen som har en til salgs? Har stålfelg, har også maskin for å legge om og balansere viss det er intressand. tlf 40042910 Varhaug, så ikkje så langt unna da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg