MercedesW124 Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Hei. Så en anonnse på finn... Så når jeg så på nummeret var det bare 7 siffer.... Hvordan kan jeg finne ut av hele nummeret? Begynnelsen på nummeret var 4770608... Takker for svar! :) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Tlf 47706080 les hele annonsen neste gang Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Tlf 47706080 les hele annonsen neste gang ......... :drunk: :tannløs: Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 For øvrig bør du være forsiktig med annonser hvor kontaktinfoen (faktisk) er mangelfull. Ikke et uvanlig triks å utelate et siffer i nummeret, for å tvinge kommunikasjonen over på mail. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 For øvrig bør du være forsiktig med annonser hvor kontaktinfoen (faktisk) er mangelfull. Ikke et uvanlig triks å utelate et siffer i nummeret, for å tvinge kommunikasjonen over på mail. ......unnskyld meg, men hva er galt med at kontakt (i første omgang ) gjøres pr email? Det er eneste måten fremmede får kontakt med meg! Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 ......unnskyld meg, men hva er galt med at kontakt (i første omgang ) gjøres pr email? Det er eneste måten fremmede får kontakt med meg! Det er vell ganske åpenbart er det ikke? Det er typisk svindlere og ikke legge ut telefon nummeret sitt men kun epost adressen sin. For da er det jo vanskeligere for kjøperen og få tak i han. Dessuten er epost rimelig useriøst spør du meg. Skall jeg kjøpe en bil ringer jeg direkte til selgeren og prater med han :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 ......unnskyld meg, men hva er galt med at kontakt (i første omgang ) gjøres pr email? Det er eneste måten fremmede får kontakt med meg! Ja det er mulig det fungerer fint for deg, men det fungerer også fint for svindlere å unngå det elektroniske sporet telefoner legger igjen. Jeg kommer ikke til å belære deg om hvorfor (det kan du lese deg til på egen hånd). Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Dessuten er epost rimelig useriøst spør du meg. Skall jeg kjøpe en bil ringer jeg direkte til selgeren og prater med han :thumb Jeg foretrekker e-post slik at jeg har alt skriftlig, men jeg ville aldri handlet med noen som ikke oppgir telefonnummer i tillegg. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Det er vell ganske åpenbart er det ikke? Det er typisk svindlere og ikke legge ut telefon nummeret sitt men kun epost adressen sin. For da er det jo vanskeligere for kjøperen og få tak i han. Dessuten er epost rimelig useriøst spør du meg. Skall jeg kjøpe en bil ringer jeg direkte til selgeren og prater med han :thumb Forstår du ikke hva jeg mener med kontakt i "FØRSTE OMGANG" for senere dersom interresant å få tlf nummer? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Forstår du ikke hva jeg mener med kontakt i "FØRSTE OMGANG" for senere dersom interresant å få tlf nummer? Hvem er det som har spytta i kaffen din?. Jeg forstår utmerket hva du mener jeg. ;) Er de intreserte nok så ringer de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Forstår du ikke hva jeg mener med kontakt i "FØRSTE OMGANG" for senere dersom interresant å få tlf nummer? Og forstår du hva jeg skrev om mangelfull kontaktinformasjon og det å utelate et siffer, som var det du opprinnelig kommenterte? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Og forstår du hva jeg skrev om mangelfull kontaktinformasjon og det å utelate et siffer, som var det du opprinnelig kommenterte? Nei, jeg kommenterte den delen om at du tydeligvis gir utrykk for at det er noe "mystisk, uærlig, skurkete" å bare ha email som kontaktmåte i første omgang. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Nei, jeg kommenterte den delen om at du tydeligvis gir utrykk for at det er noe "mystisk, uærlig, skurkete" å bare ha email som kontaktmåte i første omgang. Les sakte så kanskje du forstår. "For øvrig bør du være forsiktig med annonser hvor kontaktinfoen (faktisk) er mangelfull. Ikke et uvanlig triks å utelate et siffer i nummeret, for å tvinge kommunikasjonen over på mail" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg