Duppsk0 Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Hei Noen som vet om forstilling/bakstilling fra Golf II passer på Golf I? Har litt lyst til å bygge om til gti og lurte på om jeg kunne bruke en Golf II som donorbil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Hei Noen som vet om forstilling/bakstilling fra Golf II passer på Golf I? Har litt lyst til å bygge om til gti og lurte på om jeg kunne bruke en Golf II som donorbil!! Nope, G2 har travers foran og bakstillinga er også forskjellig. Det er forøvrig ingen forskjell på disse delene bortsett fra noen hull for feste av krengingshemmeren bak på GTI kontra andre Einsere. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duppsk0 Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Okey. Men hvis jeg ønsker å bygge om f.eks bremsene, kan jeg bruke fjørbena fra G2 rett i G1 eller passer ikke de heller? Og hvordan gjør folk det når de bygger om til skivebremser bak? Hvordan er det eventuelt med å sette G2 motor i G1? Passer ikke den heller da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Les stickyen øverst på siden her så står det meste du lurer på. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg