stenerzen Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Hei, har kjøpt meg en 87' golf 1 cab med sort skinn int. heftig 1,6l motor og automat som jeg skal styre litt med i tia frammover. Så da lurer jeg på om noen her vet hvor jeg kan skaffe meg et billig nytt tak? Det som står på nå har tre store hull i den ytterste duken lekker som faen. vet at jeg kan få tak i kun ytter trekket, noen som har erfaringer med å bytte kun det, ser for meg at det er et hælvete. Har lekt litt med tanken om å bygge om til manuell og smekke neddi en G60 motor, mye jobb?? Gjør jeg det burde jeg også bytte/oppgradere bremser, hvilken bil burde jeg hente det i fra? Ellers har bilen fått seg emblem fri grill med sota klarglass løkter med kryss og lykte senker, eieren før meg monterte rs fangere forran og bak med dårlig passform, vurderer å kjøpe nye sorte plast fangere og GTi/cup leppe og mono visker å smekke på.. tips til hva jeg burde gjøre?? Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 ta bremser fra g60 da vel Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerzen Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 ta bremser fra g60 da vel tja, sier vel egentlig seg selv at jeg kan gjøre det :m'm: Men er det ingen der ut som vet hvor jeg kan få meg nytt tak og ca pris på dette? Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 se på blocket.se f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg