daners Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Hei. Har en audi A6 2003 1.8tq. og lille julaften datt det høyre xenon lyset ut. har hatt feil på nivåsensorene til lysene som står på bærearmene etter jeg senket bilen men regner med dette ikkje skal ha noe å si? prøvde å lese av feil, men ligger ikkje noe feil på selve xenon lyset, bare sensorene. Dette skjedde rett etter jeg monterte LED pærer i parklysene. noen som har noen tips til hva som kan gjøre det. Kan nevne at under kjøring tenner lyset i ca 4-5 sekunder før det detter ut. dårlig kontakt et sted?? Neeed heeeelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 kan vær eine tennern (ballastn) som ikke er helt i form. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Ja lurer på det eg og, men med tanke på at det ikke ligger noen fil på den så e eg ikkje helt sikker, og siden den koster noen tusen så gidder eg ikkje kjøpe ny før eg e sikker. så vis noen andre har noen ideer så hadde det vært konge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 ja er jo litt kjedelig å bytt, så bi det ikke bedre. . hvordan er det å bytte om? den du har på venstre over til høyre eller omvendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg