Calsafolk Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 Hei har en VW Touran 2.0 TDI 2006 mod Fikk i dag opp varsellampe som indikerer Feil på avgassystemet. Tidligere på dagen hadde eg problemer med å få startet den så måtte til med hjelpe start og et par forsøk, i etterkant av dette stod bilen å gikk i ca 1 time eg kjørte en liten tur, før bilen stod parkert i 1 time, når eg startet den igjen viste varsellampen. Hva kan være feil? Hvor mye tid vil det ta å fikse det? Hvor kritisk er det at det fikses nå, er det mulig å kjøre ca 500km før eg får det fikses første uka på ny året? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Går bilen som den skal da? Det går sannsynligvis fint å kjøre 500km med det, ihvertfall så lenge du ikke merker noe på bilen ellers... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørnV Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Tett DPF? Les i instruksjonsboka, der skal det stå en prosedyre for å "brenne" rent filteret. Tror du må kjøre i et visst gir en viss tid så skal det være ok igjen.. Siter Brum Brum http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=36780&protype=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg