Spattox Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Okay, Så kommer ikke til ved å ta av den plastristen med vindusviskerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 jeg hadde samme problem på min Seat cordoba 97. byttet kupeviften og motstanden. var enklere enn å fylle bensin. alt satt i "hulerommet" over benplassen på pasasjer siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spattox Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Endte opp med at bilen gikk på verksted. De sier at det er varmeapparatmotoren som er defekt. Men på kviteringen jeg fikk av dem står det at de har målt kretsen, og at det er varmeapparatmotoren som er defekt. Så det ville ikke overrasket meg om det er bare motstanderen som er gått. Men uansett, hvordan kan jeg få tak i en motstand, og eventelt en ny varmeapparatmotor? Jeg så på denne filmen Vil det være veldig likt å skifte den på min bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Men uansett, hvordan kan jeg få tak i en motstand, og eventelt en ny varmeapparatmotor? Jeg så på denne filmen Vil det være veldig likt å skifte den på min bil? videoen stemmer ganske bra, men på min bil var det enda enklere, null skruer og deksler. bare å nappe ut den gamle og sette inn den nye. tok 1min og 20 sek. Jeg kjøpte brukt hos huggern =) totalt 600kr, motor og motstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg