Roger85 Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 startet biln i morrest å merket at jeg ikke hadde hovedlys. fant ut at sikringen va gåen, da jeg hadde byttet den så var det ene lyset blitt svakere og gult. prøvde å bytte pære men ingen forandring.. noen som veit ka som kan være galt? -Skrusuki Swift GX- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Gjelder det med lysbryteren både på 0 og på? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 (endret) Høyres ut som det er lågare spenning på eine siden. Grunnen kan være dårlig kontakt. Endret Desember 15, 2010 av todleif skriveleif Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger85 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 snx med elektrikern på jobb å han viste med engang va det var etter han hadde spurt korsen pærer jeg hadde på biln...100w biltema. hadde fått overbelastning å ødelagt ledningene.. ene kontakten hadde smeltet fast i sokelen på pæra.. fikk byttet ledningene i går;) men så på kvelden i går så gjikk clutchen t hælvette >< neste bil æ kjøpe mæ blir ikke skrusuki:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 100w pærer er bare dumt om du ikke vet sikert at bil og lykter tåler det. Det er sjeldent brytere er dimansjonert for den lasten. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg